Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Μαγγίνας Ασημάκης, Υποψήφιος με τον Νώντα Δημητρίου


Ονομάζομαι Μαγγίνας Ασημάκης του Γεωργίου και γεννήθηκα το 1957 στον Αυλώνα Αττικής, όπου και τελείωσα το εξατάξιο Γυμνάσιο. Κατόπιν εξετάσεων εισήχθην στο Οικονομικό Τμήμα της Σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από το οποίο αποφοίτησα εργαζόμενος παράλληλα ως φοιτητής. Ως ιδιωτικός υπάλλληλος εργάστηκα από το 1976 έως το 1990 σε διάφορες μεγάλες επιχειρήσεις με διακοπή της στρατιωτικής μου θητείας. Από το 1990 διατηρώ λογιστικό φοροτεχνικό γραφείο στον Αυλώνα Αττικής. Παρακολούθησα διάφορα επιμορφωτικά σεμινάρια.

Είμαι παντρεμένος από το 1995 με την κ. Βλαχαΐτου Μαρία από τον Ωρωπό και έχουμε αποκτήσει δυο γιους, μαθητή Λυκείου Αυλώνα και μαθητή Γυμνασίου Σκάλας Ωρωπού. Εκλέχθηκα στον Δήμο Αυλώνα σύμβουλος και διετέλεσα αντιδήμαρχος την περίοδο 1993-1994. Έχω διατελέσει πρόεδρος του συλλόγου Σαρακατσαναίων Αυλώνα, του οποίου είμαι μέλος. Συμμετείχα διαχρονικά σε διαφόρους συλλόγους.

Θέτω την υποψηφιότητά μου ως δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό "Ενεργός Δήμος, Ενεργοί Πολίτες" με επικεφαλής τον Νώντα Δημητρίου, διότι είναι γνήσιος λαϊκός αγωνιστής χωρίς ιδιοτέλεια. Έχει πρωτοπόρες και ρεαλιστικές ιδέες και εφικτές. Έχει πρόταση και λύση. Είναι άνθρωπος που μπορεί να φέρει το καινούργιο στον Δήμο Ωρωπού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου