Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Νάνου Έλενα, Υποψήφια με τον Νώντα Δημητρίου


Ονομάζομαι Έλενα Νάνου του Δημητρίου και κατάγομαι από τον Αυλώνα. Μετά τις πανεπιστημιακές σπουδές στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, από όπου απέκτησα τον τίτλο του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, αποφάσισα να εμβαθύνω στο αντικείμενό μου μέσα από την επιστημονική έρευνα, αποκτώντας τον τίτλο της Διδάκτορος. Για τα επόμενα δύο χρόνια παρέμεινα στον ακαδημαϊκό χώρο μέσω της συμμετοχής μου σε ερευνητικά Ευρωπαϊκά προγράμματα. Εδώ και τέσσερα χρόνια εργάζομαι στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ως Ειδικός Επιστήμονας σε τηλεπικοινωνιακά θέματα. 

Με τον τόπο μου με συνδέουν ισχυροί δεσμοί και συμμετέχω ενεργά στις πολιτικές, κοινωνικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου Ωρωπού. Η απόφασή μου να συμμετέχω στις δημοτικές εκλογές ενισχύθηκε από τη θέληση να προσφέρω τις γνώσεις μου και να υποστηρίξω την υλοποίηση του προγράμματος της παράταξης «Ενεργός Δήμος – Ενεργοί Πολίτες» με σκοπό το καλύτερο μέλλον του Δήμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου