Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Παπαϊωάννου Γιώργος, Υποψήφιος με τον Νώντα Δημητρίου

Ονομάζομαι Γιώργος Παπαϊωάννου και είμαι γιος του Κωνσταντίνου και της Διαμάντως. Γενημένος στο Πολυδένδρι Αττικής και μόνιμος κάτοικος της εν λόγω περιοχής τα τελευταία 39 χρόνια.
Έχω τελειώσει το γενικό λύκειο Καπανδριτίου και έχω σπουδάσει Αναλυτής/Προγραμματιστής στη ΤΕΣ Κορέλκο. Η ασχολία μου με τα κοινά ξεκινάει από πολλά χρόνια πριν, όταν και διατέλεσα μέλος του Δ.Σ. του εξωραϊστικού μορφωτικού συλλόγου Πολυδενδρίου. Έχω διατελέσει επίσης ιδρυτικό μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου του Πολυδεντρίου με την τωρινή του μορφή.
Η αγάπη μου για τον αθλητισμό με είχε κάνει μέλος της τοπικής ομάδας του χωριού μου από πολύ μικρή ηλικία, τον περίφημο "Μαύρο Αετό". Ομάδα στην οποία είχα υπάρξει ποδοσφαιριστής και αργότερα είχα συμβάλει στην επανίδρυσή της, καθώς είχα εκλεγεί και αναπληρωματικό μέλος στο Δ.Σ.
Τα τελευταία χρόνια απέχω από τα κοινά παρακολουθώντας από μακριά τις εξελίξεις. Ο λόγος που ανταποκρίνομαι στο κάλεσμα του υποψήφιου δημάρχου Νώντα Δημητρίου είναι οι κοινές μας απόψεις για κοινή δράση των πολιτών και το ιδεώδες του εθελοντισμού, τα οποία αυτός πρεσβεύει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου