Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Σπανός Γεώργιος, Υποψήφιος με τον Νώντα Δημητρίου

Γεννήθηκα το 1974 στην Αθήνα, όπου και τελείωσα το Λύκειο και ακολούθως πήρα πτυχίο στην Διοίκηση Επιχειρήσεων & στο Μάρκετινγκ. Μιλάω Αγγλικά και Γερμανικά, και έχω πολύ καλή γνώση σχεδιασμού σε Η/Υ. Είμαι παντρεμένος και πατέρας δύο μικρών κοριτσιών.
Μαζί με τον αδερφό μου Ιωάννη Σπανό, συνεχίζουμε & επεκτείνουμε την οικογενειακή επιχείρηση με αντικείμενο την κατασκευή Επίπλων Κουζίνας & Γραφείου που παραλάβαμε από τον πατέρα μας Βασίλειο Σπανό. Ως έδρα της επιχείρησης μας, έχουμε από το 1994 τον Αυλώνα, όπου και διαμένουμε μόνιμα εδώ και 18 χρόνια με τις οικογένειές μας. 
Έχω συμμετάσχει στα Δ.Σ. διαφόρων συνδικαλιστικών οργάνων του κλάδου μας και ήμουν υποψήφιος Σύμβουλος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών. 

Η υποψηφιότητα του Νώντα Δημητρίου είναι μία ευκαιρία για να κερδίσουμε όλο αυτό το έδαφος που χάσαμε και να ανακτήσουμε την αξιοπρέπεια που μας στέρησαν. 

Βοηθήστε τον Τόπο μας στηρίζοντας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου