Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Βλάχος Κωνσταντίνος, Υποψήφιος με τον Νώντα Δημητρίου

Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Βλάχος (Μητρέλης). Γεννήθηκα το 1962 στην Αθήνα. Είμαι γιος του Δημητρίου Βλάχου και της Αλεξάνδρας το γένος Αναστασίου Γραίγου. Έχω παντρευτεί τη Σωτηρία Μαντά, με την οποία έχουμε αποκτήσει δυο παιδιά. Διαμένω μόνιμα στον Αυλώνα Αττικής, τόπος καταγωγής μου, τον οποίο έχω υπηρετήσει από διάφορα πόστα και με διάφορε ιδιότητες (συμμετοχή στα κοινά, πολιτικά, κοινωνικά, αθλητικά και πολιτιστικά δρώμενα). Είμαι απόστρατος της Πολεμικής Αεροπορίας και πλέον ασχολούμαι με αγροτικές εργασίες.

Ο Δήμος Ωρωπού χρειάζεται νέους ανθρώπους, έντιμους, γεμάτους πάθος για δημιουργία. Ο Νώντας Δημητρίου είναι ένας τεχνοκράτης γεμάτος ενέργεια και θέληση για επιτυχία.

Είμαι μαζί του σε αυτόν τον Αγώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου