Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Μικρώνης Θωμάς, Υποψήφιος με τον Νώντα Δημητρίου


Ονομάζομαι Μικρώνης Θωμάς, είμαι έγγαμος με τρία παιδιά, κατάγομαι από τη Λευκάδα και κατοικώ στις Αφίδνες. Αποφοίτησα από το Γυμνάσιο της Λευκάδας και στη συνέχεια σπούδασα στην Μπολόνια της Ιταλίας ηλεκτρονικός μηχανικός και έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στην ΑΣΟΕΕ. Κατά τη διάρκεια της καριέρας μου μετεκπαιδεύτηκα στη Γερμανία και στην Ιταλία σε πομπούς FM, όργανα μετρήσεων, πομπούς τηλεοράσεων και αναμεταδότες, καθώς και παρακολούθησα πλήθος σεμιναρίων στη σύγχρονη ηλεκτρονική, τις δημόσιες σχέσεις, τις τηλεπικοινωνίες, την πληροφορική, τη διοίκηση επιχειρήσεων, την υγεία και την ασφάλεια. Είμαι μέλος του ΤΕΕ και του ΠΣΔΜΗ με άδεια Ραδιοηλεκτρολόγου Α’ και Μηχανολόγου του Υπουργείου Βιομηχανίας.

Από το 1969 μέχρι το 2000 εργάστηκα στην ΕΡΤ-ΑΕ από διάφορες θέσεις και ειδικότερα ως προϊστάμενος υποδιεύθυνσης ανάπτυξης δικτύου εκπομπών. Παράλληλα, συμμετείχα:
  1. στο διοικητικό συμβούλιο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεριοπορίας (ΥΠΑ)
  2. στο Δ.Σ. των Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων (ΗΣΑΠ).
Επίσης, διετέλεσα:
  1. πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής Ηλεκτρονικών του ΤΕΕ επί δύο συνεχείς τριετίες
  2. τεχνικός σύμβουλος ΟΠΑΠ
  3. πραγματογνώμονας του ΤΕΕ
  4. πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Επιστημονικού Προσωπικού της ΕΡΤ
  5. μέλος πολλών επιστημονικών επιτροπών ΤΕΕ και
  6. επιστημονικός υπεύθυνος στο ΙΕΚΕΜ ΤΕΕ.
Έχω διδάξει σε διάφορα σχολεία (ΔΑΣΥΑ, ΚΑΤΕΕ, ΤΕΙ, ΙΕΚ) και σε σεμινάρια: Ηλεκτρονικά, Ηλεκτροτεχνία, Τηλεόραση, Ηλεκτροακουστική, Δίκτυα Η/Υ, Management, RDS Paging, Φωτισμό, Φωτογραφία, Ιστορία κινηματογράφου και Επεξεργασία εικόνας-Animation. Έχω δημοσιεύσει εργασίες με τους εξής τίτλους: «Τηλεπληροφορική», «Πυρηνική ενέργεια», «Ηλεκτρονικά», «Πόλεμος συχνοτήτων στο εσωτερικό και κυρίως στις παραμεθόριες περιοχές της Ελλάδος», «Η βιομηχανία στην Ελλάδα – ΕΑΒ». Έχω συγγράψει το βιβλίο: «Ανάλυση ηλεκτρικών κυκλωμάτων για τα ΤΕΕ». 

Έχω εκπονήσει τις εξής μελέτες:
  1. Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης – Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης
  2. Τεχνική ανάπτυξη και εκσυγχρονισμός της ΕΡΤ-ΑΕ
  3. Ραδιοξεύξεις
  4. Επαγγελματικά δικαιώματα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορική
  5. Πρόγραμμα για τη συνεχή επιμόρφωση του Ηλεκτρονικού Μηχανικού
  6. Μελέτη Αξιολόγησης Μηχανών ΛΟΤΤΟ και συστήματος ONLINE του ΟΠΑΠ. 
Η τεράστια εμπειρία μου, η τεχνογνωσία και η θέλησή μου για προσφορά θα αποτελέσουν πολύτιμο εργαλείο του συνδυασμού «Ενεργός Δήμος, Ενεργοί Πολίτες» προκειμένου να υλοποιήσουμε όλοι μαζί το φιλόδοξο σχέδιό μας για τον Δήμο Ωρωπού. Για να αφήσουμε στους νέους έναν Δήμο που τους αξίζει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου